Blindfluencer worden   Klusje Kado   Contact   In de Media
Loo Erf computertraining

Interview in de nieuwsbrief van Koninklijke Visio

Koninklijke Visio is een organisatie die informatie en advies geeft over begeleiding, revalidatie, onderwijs en wonen. Deze diensten zijn er voor mensen die slechtziend of blind zijn. In juli 2024 publiceerden Koninklijke Visio een interview met Inge de Munnik over de wijze waarop zij van succesvolle ondernemer veranderde naar een Blindfluencer.

Een gedeelte van het interview in de nieuwsbrief en op de website van Koninklijke Visio:

Van succesvolle ondernemer tot inspirerende Blindfluencer

Een gedreven onderneemster en echte doener, dat is de 63-jarige Inge de Munnik uit Den Bosch. Tijdens haar marketingcarrière ontwikkelt zij diverse succesvolle online concepten. Inge staat als ervaren marketeer midden in het bedrijfsleven en ziet overal kansen. Maar dan raakt zij onverwachts blind. Dat verandert veel, maar Inge blijft als mens dezelfde. Zij blijft mogelijkheden zien en richt het platform Blindfluencers.nl op.

Inge de Munnik heeft altijd een scherp oog gehad voor kansen. Toen het internet eind jaren negentig in opkomst was, twijfelde zij niet, maar startte één van de eerste webshops voor parfum. Inge: “Ik spring graag in het diepe, dat zit in mijn ondernemende aard. In die tijd heb ik heel veel geleerd over de techniek achter het internet.” Het is het begin van haar veelzijdige carrière in de wereld van marketing. Zo schrijft Inge onder meer een kookboek, start haar eigen online marketingbureau en geeft les als marketingdocent aan diverse hogescholen.

Lees het hele artikel op de website van Visio.

Ga naar de inhoud